Cross – selling i up – selling usług hotelarskich

Szkolenie dla hoteli

Cele szkolenia:

  • Zapoznanie uczestników z najnowszymi skutecznymi technikami sprzedaży
  • Przedstawienie podstawowych zasad rozmowy handlowej z gościem
  • Zapoznanie uczestników z etapami rozmowy handlowej i przećwiczenie ich
  • Budowanie trwałych i efektywnych relacji z gośćmi
  • Zrozumienie roli pracownika recepcji i SPA w procesie sprzedaży
  • Opanowanie technik zamykania sprzedaży i oddalania obiekcji
  • Zwiększenie sprzedaży poprzez zastosowanie modeli cross- sellingu i up-sellingu
  • Poznanie wybranych technik wywierania wpływu w sprzedaży
  • Zwiększenie motywacji pracowników recepcji i SPA w sprzedaży dodatkowych usług

Program szkolenia

  1. Postrzeganie wartości produktu na rynku sprzedaży B2C
  2. Cechy unikalne produktu i warunki zakupowe
  3. Proces komunikacji interpersonalnej
  4. Rola pracownika w wyborze rozwiązania
  5. Zasady i modele sprzedaży przez telefon w formule cross – sellingu i up – sellingu
  • Zasady sprzedaży w modelu cross – selling i up – selling
  • Korzyści płynące z wykorzystania modelu
  • Warsztaty sprzedaży w modelu cross – selling i up – selling
  1. Prezentacja rozwiązania językiem korzyści
  2. Zastrzeżenia klienta i sposoby ich przełamywania
  3. Techniki zamykania sprzedaży

Kontakt

Tel.: (+48) 533 445 401