Język w sprzedaży i negocjacjach

Szkolenie z zakresu sprzedaży i negocjacji dla handlowców skierowane dla firm o różnym profilu działalności.

Cele i korzyści

  • Nabycie umiejętności wywierania wpływu w procesie sprzedaży i negocjacji handlowych
  • Opanowanie umiejętności wpływania na stany i emocje innych ludzi
  • Poznanie zasad i reguł wywierania wpływu, manipulowania i perswazji
  • Poznanie technik obrony przez manipulacją
  • Zwiększenie skuteczności działania w każdym z obszarów sprzedaży

 Program

  • Jak postrzegamy rzeczywistość
  • Postrzeganie świata, a interpretacja
  • Wpływ postrzegania i interpretacji na język i odwrotnie
  • Systemy reprezentacji i ich rola w komunikacji – omówienie
  • Reprezentacja zmysłowa, a lingwistyka
  • Słowa i ich kluczowa rola wpływająca na nasze decyzje
  • Rola i funkcja zdań w trybach przypuszczającym, rozkazującym i oznajmującym
  • Struktury przymiotnikowe i ich wykorzystanie w celu zwiększenia skuteczności prezentacji handlowej
  • Presupozycje i implikacje oraz ich rola w zamykaniu sprzedaży i oddalaniu obiekcji
  • Rola wskaźników i cytatów w sugerowaniu rozwiązań i zamykaniu etapów sprzedaży
  • Interpretacje
  • Rekomendacje i opinie
  • Przenoszenie odpowiedzialności
  • Budowanie autorytetu
  • Słowa – klucze i ich wykorzystanie w języku korzyści podczas sprzedaży
  • Słowa – pułapki, jakie są i jak ich unikać
  • Rola i znaczenie intonacji w sprzedaży
  • Intonacja pytań i poleceń
  • Wątpliwość i pewność
  • Język czasu – najskuteczniejsze narzędzie wpływu i jego wykorzystanie przy zamykaniu sprzedaży
  • Postrzeganie i interpretacja czasu w umyśle człowieka
  • Wydarzenia z przeszłości i przyszłości
  • Wizualizacja lingwistyczna
  • „Podróż w czasie”
    • Elementy pragmalingwistyki i semantyki w tekstach pisanych (oferty, mailing, itd.)
    • Zasady pisania tekstu perswazyjnego
    • Nagłówek i akapit wstępny – to, co przyciąga uwagę
    • Zarządzanie przestrzenią tekstu
    • Rodzaje zdań
    • Trzysłów i jego rola w tekście pisanym

 

Czas trwania

2 dni – 16 godzin

Rejestracja na szkolenie

[contact-form-7 404 "Not Found"]