Szkolenia dla hotelu – Profesjonalna obsługa gościa hotelowego

 

 

Szkolenie rekomendowane dla działów:

  • Recepcja
  • Housekeeping
  • Gastronomia
  • SPA
  • Parking
  • Obsługa techniczna obiektu

Cele szkolenia dla hotelu – Profesjonalna obsługa gościa hotelowego:

  • Udoskonalenie obsługi klienta w poszczególnych działach
  • Zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnej obsługi klienta
  • Przedstawienie uczestnikom szkolenia obsługi, jako strategicznie ważnej relacji o kluczowym znaczeniu dla efektywnego działania całego przedsiębiorstwa
  • Zwiększenie skuteczności efektywnej obsługi gościa
  • Udoskonalenie umiejętności nawiązywania właściwego kontaktu z gośćmi
  • Poprawa jakości i skuteczności komunikowania się z gośćmi
  • Zwiększenie zaufania do hotelu i oferowanych przez niego usług
  • Zwiększenie świadomego budowania pozytywnego wizerunku hotelu na zewnątrz
  • Budowanie wizerunku firmy skoncentrowanej na klientach i ich potrzebach
  • Udoskonalenie umiejętności nawiązywania kontaktu telefonicznego z klientem
  • Zwiększenie skuteczności w radzeniu sobie z sytuacjami trudnymi w kontakcie z gościem

Zakres programowy szkolenia dla hotelu – Profesjonalna obsługa gościa hotelowego:

  1. Kryteria skutecznych standardów w obsłudze gościa:
  2. Właściwa postawa w kontakcie z gościem:
  • Entuzjazm i zaangażowanie
  • Umiejętności obserwacji i wyciągania wniosków
  • Przewidywanie zachowań
  • Umiejętność identyfikacji klientów trudnych oraz trafne rozpoznanie problemów
  • Problem – wyzwane – sposobność. Technika reframingu w odniesieniu do sytuacji trudnych
  1. Techniki zjednywania i nawiązywania kontaktu z gościem:
  • Efekt poznawcze i ich wykorzystanie
  • Powitanie – zasady
  • Systemy prezencji
  1. Skuteczna komunikacja – Zadawanie pytań:
  • Słuchanie pasywne i słuchanie aktywne
  • Parafraza i klaryfikacja, odzwierciedlenie, dowartościowanie
  • Techniki zadawania pytań i kierowanie rozmową
  1. Zastrzeżenia klienta i sposoby ich oddalania:
  • Zgoda i prowadzenie
  • Metoda oddalania

Formuła szkolenia i czas trwania:

Szkolenie dla hotelu – Profesjonalna obsługa gościa hotelowego trwa 2 dni – 16 godzin dydaktycznych.
Szkolenie prowadzone jest w autorskiej warsztatowej formule interaktywnej. Polega ona na facylitacji procesu analizy studiów przypadku, na moderowanych dyskusjach, konsultacjach doradztwie i ćwiczeniach. W praktyce podczas szkolenia uczestnicy przedstawią przykłady własnych doświadczeń zawodowych z klientami. Są one następnie analizowane i konsultowane z prowadzącym szkolenie. W razie potrzeby omawiane są niezbędne aspekty teoretyczne poruszanych zagadnień.
Każda nowa kompetencja wprowadzona podczas szkolenia jest przećwiczona, przez każdego z uczestników.  Zasadniczym celem szkolenia jest nabycie rzeczywistych umiejętności zarówno na poziomie działań świadomych jak i czynności nieświadomych poprzez szkolenie, które odbywa się w formule 20% wykłady, 80% zajęcia warsztatowe.
Podczas szkolenia wykorzystywane są następujące metody:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Studia przypadków
  • Testy, kwestionariusze i formularze autoanalizy
  • Prezentacje multimedialne
  • Filmy dokumentalne i fabularne
  • Krótkie wykłady interaktywne

Trener prowadzący szkolenia dla hotelu – Profesjonalna obsługa gościa hotelowego:

Arkadiusz Bednarski
Trener i Doradca biznesowy specjalizujący się w szkoleniach ze sprzedaży, komunikacji, negocjacji oraz w szkoleniach specjalistycznych dla kadr menedżerskich.
Autor bestsellera „Mistrz sprzedaży” oraz innych 15 książek: (m.in.) „Biblia Sprzedaży”, „Mistrzowski Zespół Sprzedaży”, „Opanować czas”. Więcej informacji w zakładce „o mnie”.

Aby zapisać się na szkolenie Profesjonalna obsługa gościa hotelowego proszę o KONTAKT

Powyższy program szkolenia jest autorskim programem Arkadiusza Bednarskiego. Wszystkie materiały, programy i opisy szkoleń chronione są prawami autorskimi. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów (w całości lub częściowo) dozwolona jest wyłącznie za pisemną zgodą właściciela.