Szkolenie rekomendowane dla Kierowników wszystkich działów
Cele szkolenia dla hotelu – Zarządzanie zespołem:
- Uczestnicy dowiedzą się jak kierować zespołem, aby osiągnąć wyższy poziom zaangażowania i ukierunkować go na osiąganie celów
- Poznają efektywne techniki zwiększające efektywność pracy zespołowej
- Wykorzystując zdobytą wiedzę dowiedzą się jak nie tyko skutecznie się komunikować, także jak budować klimat sprzyjający temu, aby ta komunikacja miała miejsce
- Dowiedzą się jak skutecznie motywować podwładnych i uzyskiwać lepsze efekty tym samym nakładem pracy
- Dowiedzą się jak przekazywać informację zwrotną, aby zwiększać wydajność pracy zespołu
- Dowiedzą się czym jest konflikt i kiedy powstaje oraz jak skutecznie nim zarządzać
Zakres programowy szkolenia dla hotelu – Zarządzanie zespołem:
- Zarządzać, czy przewodzić?
- Menedżer jako lider w zespole i jego rola
- Jak zbudować autorytet szefa zespołu
- Przywództwo sytuacyjne w praktyce
- Organizowanie pracy zespołu sprzedażowego
- Planowanie zadań i realizacja celów sprzedażowych
- Zarządzanie przez cele
- Formuła SMART w praktyce
- Cele doraźne i strategiczne
- Rola celów jako motywatorów
- Nadzór i wspieranie
- Metody rozwiązywania problemów
- Jak zbudować efektywny zespół?
- Relacje międzyludzkie w zespole
- Naturalny cykl życia zespołu
- Etapy rozwoju zespołu i „punkty zapalne”
- Warunki efektywnej pracy zespołu
- Umowa i dynamika zespołowa
- Dlaczego nie możemy się dogadać?
- Modele świata i świadomego działania
- Struktura zespołu, a komunikacja
- Kluczowa rola umiejętnego słuchania w komunikacji międzyludzkiej
- Struktura grupy, a komunikacja
- Słuchanie pasywne i słuchanie aktywne
- Elementy komunikacji niejęzykowej (postawa, gestykulacja, emisja głosu)
- Elementy perswazji i wybrane Lingwistyczne Wzorce Wywierania Wpływu®
- Jak wydobyć z pracowników ich potencjał?
- Jak powstaje entuzjazm i zaangażowanie
- Motywowanie w oparciu o Technikę Pięciu Potrzeb®
- Wybrane metaprogramy
- Motywowanie finansowe i pozafinansowe
- Delegowanie zadań i motywowanie pozafinansowe
- Reguły delegowania
- Zadania, które można delegować, i których nie można delegować
- Korzyści wynikające z delegowania zadań w firmie
- Rozwiązywanie problemów motywacyjnych
- Można jeszcze więcej!
- Eliminacja podstawowych błędów zarządzania
- Unikatowe cechy osobowe menedżera i ich wykorzystanie
- Rola informacji zwrotnej w zarządzaniu
- Zasady udzielania informacji zwrotnej
- Menedżer w roli trenera
- Podstawowe narzędzia i zasady coachingu
- Zarządzanie wartościami – rozwój przez zamierzone samodoskonalenie się
Formuła szkolenia i czas trwania:
Szkolenie dla hotelu – Zarządzanie zespołem trwa 2 dni – 16 godzin dydaktycznych.
Szkolenie prowadzone jest w autorskiej warsztatowej formule interaktywnej. Polega ona na facylitacji procesu analizy studiów przypadku, na moderowanych dyskusjach, konsultacjach doradztwie i ćwiczeniach. W praktyce podczas szkolenia uczestnicy przedstawią przykłady własnych doświadczeń zawodowych z klientami. Są one następnie analizowane i konsultowane z prowadzącym szkolenie. W razie potrzeby omawiane są niezbędne aspekty teoretyczne poruszanych zagadnień.
Każda nowa kompetencja wprowadzona podczas szkolenia jest przećwiczona, przez każdego z uczestników. Zasadniczym celem szkolenia jest nabycie rzeczywistych umiejętności zarówno na poziomie działań świadomych jak i czynności nieświadomych poprzez szkolenie, które odbywa się w formule 20% wykłady, 80% zajęcia warsztatowe.
Podczas szkolenia wykorzystywane są następujące metody:
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Studia przypadków
- Testy, kwestionariusze i formularze autoanalizy
- Prezentacje multimedialne
- Filmy dokumentalne i fabularne
- Krótkie wykłady interaktywne
Trener prowadzący szkolenia dla hotelu – Zarządzanie zespołem:
Arkadiusz Bednarski
Trener i Doradca biznesowy specjalizujący się w szkoleniach ze sprzedaży, komunikacji, negocjacji oraz w szkoleniach specjalistycznych dla kadr menedżerskich.
Autor bestsellera „Mistrz sprzedaży” oraz innych 15 książek: (m.in.) „Biblia Sprzedaży”, „Mistrzowski Zespół Sprzedaży”, „Opanować czas”. Więcej informacji w zakładce “o mnie”.
Najnowsze komentarze