Szkolenia dla hotelu – Zarządzanie zespołem

 

 

Szkolenie rekomendowane dla Kierowników wszystkich działów

Cele szkolenia dla hotelu – Zarządzanie zespołem:

  • Uczestnicy dowiedzą się jak kierować zespołem, aby osiągnąć wyższy poziom zaangażowania i ukierunkować go na osiąganie celów
  • Poznają efektywne techniki zwiększające efektywność pracy zespołowej
  • Wykorzystując zdobytą wiedzę dowiedzą się jak nie tyko skutecznie się komunikować, także jak budować klimat sprzyjający temu, aby ta komunikacja miała miejsce
  • Dowiedzą się jak skutecznie motywować podwładnych i uzyskiwać lepsze efekty tym samym nakładem pracy
  • Dowiedzą się jak przekazywać informację zwrotną, aby zwiększać wydajność pracy zespołu
  • Dowiedzą się czym jest konflikt i kiedy powstaje oraz jak skutecznie nim zarządzać

Zakres programowy szkolenia dla hotelu – Zarządzanie zespołem:

  1. Zarządzać, czy przewodzić?
  • Menedżer jako lider w zespole i jego rola
  • Jak zbudować autorytet szefa zespołu
  • Przywództwo sytuacyjne w praktyce
  • Organizowanie pracy zespołu sprzedażowego
  • Planowanie zadań i realizacja celów sprzedażowych
  • Zarządzanie przez cele
  • Formuła SMART w praktyce
  • Cele doraźne i strategiczne
  • Rola celów jako motywatorów
  • Nadzór i wspieranie
  • Metody rozwiązywania problemów
  1. Jak zbudować efektywny zespół?
  • Relacje międzyludzkie w zespole
  • Naturalny cykl życia zespołu
  • Etapy rozwoju zespołu i „punkty zapalne”
  • Warunki efektywnej pracy zespołu
  • Umowa i dynamika zespołowa
  1. Dlaczego nie możemy się dogadać?
  • Modele świata i świadomego działania
  • Struktura zespołu, a komunikacja
  • Kluczowa rola umiejętnego słuchania w komunikacji międzyludzkiej
  • Struktura grupy, a komunikacja
  • Słuchanie pasywne i słuchanie aktywne
  • Elementy komunikacji niejęzykowej (postawa, gestykulacja, emisja głosu)
  • Elementy perswazji i wybrane Lingwistyczne Wzorce Wywierania Wpływu®
  1. Jak wydobyć z pracowników ich potencjał?
  • Jak powstaje entuzjazm i zaangażowanie
  • Motywowanie w oparciu o Technikę Pięciu Potrzeb®
  • Wybrane metaprogramy
  • Motywowanie finansowe i pozafinansowe
  • Delegowanie zadań i motywowanie pozafinansowe
  • Reguły delegowania
  • Zadania, które można delegować, i których nie można delegować
  • Korzyści wynikające z delegowania zadań w firmie
  • Rozwiązywanie problemów motywacyjnych
  1. Można jeszcze więcej!
  • Eliminacja podstawowych błędów zarządzania
  • Unikatowe cechy osobowe menedżera i ich wykorzystanie
  • Rola informacji zwrotnej w zarządzaniu
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej
  • Menedżer w roli trenera
  • Podstawowe narzędzia i zasady coachingu
  • Zarządzanie wartościami – rozwój przez zamierzone samodoskonalenie się

Formuła szkolenia i czas trwania:

Szkolenie dla hotelu – Zarządzanie zespołem trwa 2 dni – 16 godzin dydaktycznych.
Szkolenie prowadzone jest w autorskiej warsztatowej formule interaktywnej. Polega ona na facylitacji procesu analizy studiów przypadku, na moderowanych dyskusjach, konsultacjach doradztwie i ćwiczeniach. W praktyce podczas szkolenia uczestnicy przedstawią przykłady własnych doświadczeń zawodowych z klientami. Są one następnie analizowane i konsultowane z prowadzącym szkolenie. W razie potrzeby omawiane są niezbędne aspekty teoretyczne poruszanych zagadnień.
Każda nowa kompetencja wprowadzona podczas szkolenia jest przećwiczona, przez każdego z uczestników.  Zasadniczym celem szkolenia jest nabycie rzeczywistych umiejętności zarówno na poziomie działań świadomych jak i czynności nieświadomych poprzez szkolenie, które odbywa się w formule 20% wykłady, 80% zajęcia warsztatowe.
Podczas szkolenia wykorzystywane są następujące metody:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Studia przypadków
  • Testy, kwestionariusze i formularze autoanalizy
  • Prezentacje multimedialne
  • Filmy dokumentalne i fabularne
  • Krótkie wykłady interaktywne

Trener prowadzący szkolenia dla hotelu – Zarządzanie zespołem:

Arkadiusz Bednarski
Trener i Doradca biznesowy specjalizujący się w szkoleniach ze sprzedaży, komunikacji, negocjacji oraz w szkoleniach specjalistycznych dla kadr menedżerskich.
Autor bestsellera „Mistrz sprzedaży” oraz innych 15 książek: (m.in.) „Biblia Sprzedaży”, „Mistrzowski Zespół Sprzedaży”, „Opanować czas”. Więcej informacji w zakładce „o mnie”.

Aby zapisać się na szkolenie Zarządzanie zespołem proszę o KONTAKT

Powyższy program szkolenia jest autorskim programem Arkadiusza Bednarskiego. Wszystkie materiały, programy i opisy szkoleń chronione są prawami autorskimi. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów (w całości lub częściowo) dozwolona jest wyłącznie za pisemną zgodą właściciela.