Szkolenie sprzedażowe dla firm

Na seminaria zapraszam nie tylko osoby zainteresowane rozwojem swojej kariery zawodowej, ale również firmy, które w sposób kompleksowy chcą zadbać o zwiększenie kompetencji swoich kadr. Jeżeli uważasz, że zarządzany przez Ciebie dział handlowy przedsiębiorstwa wymaga impulsu do dalszego rozwoju, sprawdź, co mogę zaoferować.

Wieloletnie doświadczenie w roli szkoleniowca zdobywałem nie tylko na polskim rynku. Łącznie przeprowadzałem warsztaty i seminaria dla uczestników z ponad 20 krajów, spędzając na szkoleniach ponad 2000 dni.

Już w 2000 roku połączyłem kompetencje szkoleniowe i doradcze, tworząc firmę Top Training. Moimi klientami były takie korporacje jak UPS, Bank Zachodni WBK, Tchibo, Carrefour, Shell, Poczta Polska czy Thomson Reuters. Czy Twoja marka również dołączy do grona zadowolonych partnerów? Szkolę pracowników korporacji, średnich przedsiębiorstw, a także start-upów. Autorskie programy pozwalają skutecznie połączyć wiedzę teoretyczną i praktyczną, a konkretne ćwiczenia nie tylko angażują, ale dodatkowo stymulują do rozwoju wszystkich uczestników.

Szkolenie dla Twojej firmy może i powinno być dostosowane do specyfiki jej działalności, choć przekonasz się, że profesjonalna sprzedaż wcale nie musi znacząco różnić się ze względu na branżę. Warto przede wszystkim zrozumieć mechanizmy, które rządzą reakcjami i zachowaniami klientów. Każda rozmowa handlowa jest procesem, który można przeprowadzić metodycznie, w sposób kontrolowany i bardzo skuteczny.

Moje szkolenia opierają się o sprawdzone techniki i wiedzę pozwalającą lepiej wczuć się w perspektywę klienta. Handel to nie tylko marketing, ale również psychologia, socjologia, dorobek wielu innych dziedzin naukowych. Dlatego przygotowuję pracowników Twojej firmy do przeprowadzania negocjacji i uczę języka, który przekonuje do określonych racji i działań.

Bez optymalnego zarządzania zasobami ludzkimi Twoja firma nigdy nie stanie się branżowym liderem. W tym aspekcie zawsze trzeba się doskonalić. Jedną z najlepszych metod rozwoju, motywacji i zwiększania efektywności zespołu jest zapewnianie pracownikom atrakcyjnych, profesjonalnych szkoleń, które przekładają się na osiągane wyniki – w tym przypadku sprzedaży. Moje autorskie kursy wykraczają poza schematy i w krótkim czasie pozwalają zmienić podejście do wykonywanych zajęć. Większa świadomość w handlu jest szansą na pozyskanie nowych klientów, zbudowanie trwałych relacji i rozwój całego przedsiębiorstwa.