Szkolenia sprzedażowe, trener biznesu Warszawa

Szkolenia
sprzedażowe,
trener biznesu
Warszawa

Szkolenia sprzedażowe, trener biznesu Warszawa

Bez względu na to czy prowadzisz zespół doświadczonych sprzedawców, czy dopiero poznajesz tajniki związane z handlem, możesz mieć pewność, że realizowane przeze mnie szkolenia sprzedażowe okażą się dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie w branży, co pozwala mi opracowywać programy kursów odpowiadające konkretnych potrzebom firm z miasta Warszawa. 

Jako trener biznesu działam od wielu lat, a zwiększanie efektywności zarządzania organizacjami to moja pasja. Bez względu na to jak przedstawia się profil Twojej działalności, z pewnością zaproponuje Ci idealnie dopasowany program działania, który pozwoli Ci osiągnąć wyznaczone cele.

Podczas realizowanych przeze mnie szkoleń sprzedażowych:

  • Poznaje się nowe kompetencje sprzedażowe 
  • Rozwija się posiadane już kompetencje 
  • Przeprowadza się analizę przypadków z codziennej pracy handlowców 
  • Identyfikuje się wyzwania konkretnej firmy i rekomenduje optymalne rozwiązania

Zależy mi na podnoszeniu kompetencji każdego uczestnika kursu, dlatego chętnie odpowiadam na pytania i skupiam się na rozwoju tych umiejętności, które są niezbędne handlowcom reprezentującym konkretną firmę. 

Zdaje sobie sprawę z wysokich oczekiwań, z którymi musi zmierzyć się trener biznesu działający w mieście Warszawa, dlatego systematycznie rozwijam swoje kompetencje zarówno w zakresie nowoczesnych technik sprzedażowych, jak i negocjacji czy marketingu. Zależy mi na tym, aby każdy problem organizacyjny zgłaszany przez Klienta mógł zostać właściwie zdiagnozowany i zaadresowany, dlatego szkolę zarówno kadry pracownicze, jak i menedżerów.

Szeroka oferta szkoleń sprzedażowych w Warszawie

Poniżej przedstawiam szkolenia sprzedażowe dostępne w mieście Warszawa:

  • Sprzedaż perswazyjna – skuteczne wywieranie wpływu na Klienta to podstawowy element każdego procesu sprzedażowego. Dowiedz się jak robić to skutecznie przy wykorzystaniu właściwej mowy ciała czy doboru odpowiednich słów.

  • Sprzedaż kreatywna – skuteczna komunikacja to klucz do sukcesu. Warto wiedzieć jak wzmacniać relacje z Klientami poprzez oddalanie zastrzeżeń, odpowiedną argumentację oraz słuchanie.

  • Negocjacje handlowe – czekają Cię negocjacje? Szkolenia sprzedażowe w tym zakresie pozwolą Ci dowiedzieć się jak wypracowywać rozwiązania satysfakcjonujące zarówno dla sprzedawcy, jak i Klienta. 

  • Sprzedaż naturalna – odrzuć schematyczne techniki sprzedaży i bądź autentyczny dla Klienta

  • Sprzedaż proaktywna – Aktywne słuchanie, zadawanie pytań czy też uświadamianie potrzeb to elementy, które w dużej mierze kształtują naszą relację z Klientem.

  • Negocjacje cenowe – procesy negocjacyjne odwołują się zarówno do emocji, jak i logiki. Poznaj techniki negocjacji ceny, które pomogą Ci uzyskać przewagę. 

Szkolenia sprzedażowe „szyte na miarę”

Niezmiernie istotnym elementem moich szkoleń sprzedażowych jest analiza potrzeb Klienta. Pierwszy etap współpracy obejmuje konsultację, na której poruszam kwestie związane z:

  • Obszarami, których będą dotyczyć szkolenia
  • Etapami postępowania i zasadami komunikacji 

Następnym krokiem jest rozmowa z liderem zespołu, który ma zostać przeszkolony. Po zapoznaniu się ze specyfiką pracy danego departamentu przeprowadzam ankietę oraz rozmowę z pracownikami. Zdobyta w ten sposób wiedza pozwala mi opracowywać szkolenia sprzedażowe, które uwzględniają:

  • ustalone cele szkoleniowe
  • materiały dopasowane do potrzeb konkretnej firmy

Indywidualny charakter prowadzonych konsultacji oraz kursów stanowi esencję mojej działalności. Zdarza się, że trener biznesu korzysta z podręcznikowych rozwiązań, które nie zawsze zdają egzamin w obliczu złożonych problemów organizacyjnych. Mając na uwadze skuteczność wdrażanych działań, każdą firmę traktuje jako nowe, ciekawe wyzwanie starając się w jak największym stopniu poznać zasady jej funkcjonowania. Warszawa to miejsce, w którym moje doświadczenie i wiedza w zakresie wprowadzania pozytywnych zmian w takich obszarach jak komunikacja, marketing, sprzedaż, negocjacje czy motywowanie pracowników pomogły usprawnić szerokie grono działalności gospodarczych.

Miejscem realizacji kursu jest siedziba firmy Klienta zlokalizowana w dowolnym miejscu w mieście Warszawa. Oferuje także możliwość uzyskania certyfikatu ukończenia szkolenia sprzedażowego, przeprowadzenie testu wiedzy wśród uczestników, dodatkowe konsultacje (w ramach szkolenia) oraz coaching (dodatkowo płatny). Zachęcam także do pełnej oceny efektywności szkolenia opartej na moim doświadczeniu oraz modelu Kirkpatricka.

Porozmawiajmy

Porozmawiajmy