Profesjonalna obsługa turystów i gości z innych miejscowości bądź krajów wiąże się z koniecznością posiadania odpowiednich kompetencji. Pracownicy obiektu powinni dysponować wiedzą i obyciem, które pozwalają klientom na poczucie pełnej satysfakcji z pobytu w danym miejscu. Pomimo narodowej gościnności polska branża hotelarska i turystyczna pod względem jakości obsługi gości i turystów wciąż mocno odbiega od standardów Europy Zachodniej (i nie tylko). Jak to zmienić? Warto zacząć od swojego obiektu, wysyłając załogę na profesjonalne szkolenia dla hotelarzy, na które serdecznie zapraszam.

Od lat zajmuję się organizacją kursów dla pracowników z branży, wspierając małe, średnie i duże obiekty w podwyższaniu standardów i zapewnieniu jak najlepszej obsługi gości. Przekłada się to na większe zaufanie klientów i sprawia, że nie tylko dane miejsce, ale ogólnie całe hotelarstwo jako jeden z ważnych sektorów gospodarki, zyskuje pod względem wizerunkowym. Niezależnie od wielkości i doświadczenia każdy obiekt z branży powinien przynajmniej raz w roku wysyłać swoją kadrę na szkolenia trwające nie krócej niż kilka dni. We współpracy ze mną można spełnić ten warunek, osiągając w ten sposób wymierne korzyści biznesowe.

Dlaczego można mi powierzyć szkolenia dla hotelarzy? Przede wszystkim ze względu na wieloletnie doświadczenie i pozyskaną w ten sposób wiedzę, która ma również ugruntowanie w znajomości teorii. Obsługi gości i pracy w obiektach turystycznych oraz hotelowych uczyłem się już na studiach w Wyższej Szkole Morskiej w Gdyni, które ukończyłem w 1989 r. Wprawę w fachu zdobywałem podczas pracy na polskim transatlantyku TSS Stefan Batory. Dzisiaj w trakcie organizowanych przeze mnie szkoleń dzielę się wiedzą i doświadczeniem z zakresu obsługi gości i turystów.

Jak przebiega szkolenie?

Kursy są zorientowane przede wszystkim na praktyczne aspekty pracy w hotelarstwie bądź innych obiektach o podobnym przeznaczeniu, jak apartamenty, domy letniskowe, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe czy hostele. Szkolenia są dostosowanie do indywidualnych potrzeb i wymagań każdego klienta, dzięki czemu bezpośrednio przekładają się na wzrost wydajności przedsiębiorstwa, a co za tym idzie, korzystnie wpływają na zyski osiągane z prowadzonej działalności.

Hotelarstwo to dziedzina, która wymaga ciągłego dostosowywania oferty, w tym również obsługi obiektu do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych i różnorodnych preferencji klientów. Uwzględniam to organizowanych przeze mnie szkoleniach, pokazując pracownikom, w jaki sposób powinni traktować gości i nawiązywać z nimi relacje. Uświadamiam im, jak ważna dla hotelarzy jest rola obsługi, która może decydować o sukcesie rynkowym lub wręcz przeciwnie – jego braku.

Zalety szkolenia

Przyjazna, kompetentna, otwarta i odpowiednio wyedukowana kadra pracowników odpowiedzialnych za kontakt z klientem podnosi konkurencyjność obiektu, do którego goście i turyści chętniej wracają i są w stanie więcej zapłacić za pobyt. Dlatego szkolenia w zakresie hotelarstwa są opłacalną inwestycją, które zwraca się w krótkim czasie. Chcąc podnieść standard obiektu, zdecydowanie warto postawić na rozwój w obszarze obsługi gości, w czym zapewniam profesjonalne i efektywne wsparcie.

Gwarantuję elastyczność pod względem terminów i miejsc szkoleń. Zapraszam do kontaktu i ustalenia szczegółów współpracy. Służę pomocą niezależnie od liczebności grupy i rodzaju obiektu, dla którego pracowników organizuję kursy. Z moich usług korzystają zarówno małe i średnie, jak i duże przedsiębiorstwa, odnosząc z tego wymierne korzyści. Zachęcam do zapisywania się na skuteczne szkolenia dla hotelarzy!

AB.