ESG w sprzedaży: Korzyści i wyzwania
ESG w sprzedaży: Korzyści i wyzwania Czym jest ESG? ESG to akronim od słów „Environmental, Social, and Governance” (Środowisko, Społeczeństwo, Zarządzanie). To podejście, które zakłada,
Recenzja książki „Ja kupiec, ja sprzedawca”
O czym jest książka? Podtytuł książki „O pracy kupca sieci handlowej” w sposób jasny informuje czytelnika o czym jest książka. Jednak z marketingowej narracji, którą
Recenzja książki „Wilki sprzedaży”
Książka z kłem i pazurem Poszukując krótkiego zdaniam, które mogło opisać najnowszą książkę Patryka Jasińskiego przychodziło mi do głowy jedynie to, które zmieściłem w tytule
Jak finalizować sprzedaż
Dwa aspekty zagadnienia Jak finalizować sprzedaż? Jak skutecznie finalizować? Kiedy najlepiej zamykać sprzedaż? Jakie są techniki finalizowania? To pytania, które otrzymuje często chyba każdy trener
Recenzja książki „Zaprojektuj swoją sprzedaż”
Potrzebna książka To druga książka Patryka Jasińskiego, którą czytałem i w której autor po raz kolejny porusza tematykę związaną ze sprzedażą. Jednak tym razem z
Recenzja książki „Biblia negocjacji”
Wprowadzenie O negocjacjach napisano dużo. Mamy w czym wybierać. Od klasycznych pozycji, takich jak „Dochodząc do TAK”, poprzez praktyczne „Sekrety negocjacji dla biznesmenów”, aż po